MJUKA skydd typ Globus?

MalanMjöl

Trådstartare
Finns det fler skydd som är gjorda av samma material som globus strykkappor? Måste ha sådana mjuka för att pållan inte ska få skav.. Letar efter bakstrykkappor (höga) och senskydd alternativt strykkappor fram..

Undrar bara om det finns något alternativ, eller vad ni har för erfarenhet av globus?

Sv: MJUKA skydd typ Globus?

jag gillar globus :) även fast jag iof bara har erfarenhet av deras bett och boots...

eskadron senskydd fram? har aldrig sett eller tärffat en häst som fått skav av dom...

finns ju hur många strykkappor á la globus som helst i diverse olika märken!

Sv: MJUKA skydd typ Globus?

Har själv ingen erfarenhet av just Globus, förutom deras bett, som jag har ett just nu.

Men Eskadron senskydd är ju helt :love: ! Om man köper dom på B*rjes blir dom ju lite billigare också :idea:

Dollar

Liknande trådar

Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
440
Senast: sweep
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 325
Senast: Kajsalisa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 522
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 921
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka