Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min fantastiska antika Nokia 3310 är på upphällningen. Det sägs från radiohandlarhåll att det snart inte finns fler batterier att uppbringa till denna trotjänare, världen över. Ni som inte redan ligger dubbelvikta av skratt kanske kan föreslå något gott alternativ som erbjuds i handeln idag ?
Prioriterade funktioner är GOD TÄCKNING, att vanlig telefoni, sms, ev mms ska fungera utan en massa kludd och mobilen ska tåla att tappas i golvet samt helst inte ha alltför yttepyttiga knappar. Spejsiga kostsamma extrafunktioner utöver detta undanbedes. Well ?
Jag har en SE G502 som jag inte tror kostar många kronor (har den från jobbet). Den har suverän batteritid, inte en massa extratrams och då den lever trots att den tappats i golvet minst tre gånger om dagen senaste året så måste jag säga att hållbarheten är väldigt god.
Kjell har fortfarande passande orginalbatterier i lager i de flesta av landets butiker. Nog dags inhandla ett nytt själv snart, var några år sedan och om det är som du säger är det bäst passa på.
Hästmänniskan Och om det händer upprepat så att bufferten inte hinner byggas upp emellan?
Antar att det mkt beror på ens erfarenheter, men jag känner...