Mobilt bredband, vilken operatör?

modzan

Trådstartare
Jag har precis köpt en laptor och tänkte nu skaffa mobilt bredband. Jag bor ute på landet utanför Örebro och har med mobiltelefon bra täckning med telia och tre. Comviq fungerar inte alls.

Vilken operatör tror ni skulle fungera bäst här och vad har ni haft för erfarenheter av de olika?
 
Sv: Mobilt bredband, vilken operatör?

jag har 3:s mobila - bor ifs mitt i malmö - men för mig funkar det kanon :)
Tar ju sin tid att ladda ner filmer,men mindre grejer som musik går utmärkt!
 
Sv: Mobilt bredband, vilken operatör?

Jag har precis köpt en laptor och tänkte nu skaffa mobilt bredband. Jag bor ute på landet utanför Örebro och har med mobiltelefon bra täckning med telia och tre. Comviq fungerar inte alls.

Vilken operatör tror ni skulle fungera bäst här och vad har ni haft för erfarenheter av de olika?


3 är helt klart bäst...

Många jag känner har haft problem med telias

tele2 comviq har så dålig täckning...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Som frågan i rubriken lyder: Om jag har en mobil och ett mobilt bredband med samma operatör, har jag då tillgång samma signalstyrka...
Svar
15
· Visningar
934
Senast: Gunnar
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 110
Senast: Skjøldur
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 035
Senast: jemeni
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 944
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp