Mobilt bredband

daymint

Trådstartare
Har nu adsl-bredband,men ska nu flytta ,och där är det inte utbyggt ännu till adsl.Så nu ska jag ha mobilt bredband men nu funderar jag hur gör man med detta om man vill ha fler datorer,fungerar trådlöst nätverk på detta,eller behöver man då skaffa fler mobila modem ??Någon som vet?:bump:

Sv: Mobilt bredband

Det fungerar precis som vanligt! Du kopplar bara modemet till en trådlös router som du då kopplar till datorn

Sv: Mobilt bredband

Har nu adsl-bredband,men ska nu flytta ,och där är det inte utbyggt ännu till adsl.Så nu ska jag ha mobilt bredband men nu funderar jag hur gör man med detta om man vill ha fler datorer,fungerar trådlöst nätverk på detta,eller behöver man då skaffa fler mobila modem ??Någon som vet?:bump:

Du kanske ska kolla på en utrustning typ Linksys WRT54G3G-ST????

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
Hemmet Ska ju flytta och nya lägenheten har inte fiber. Fine , men ska skaffa mobilt bredband. Undrar då om jag fortfarande kan ha Telia som...
Svar
2
· Visningar
241
Senast: lytesout95
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 012
IT & mobiler Behöver skaffa (mobilt?) bredband då jag flyttar ifrån lägenhet som har fiber. Undrar nu vilket ni kan rekommendera alternativt varna... 2
Svar
33
· Visningar
940
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka