Mobilt bredband

Tramptass

Trådstartare
Vad ska man välja? Jag ska bara ha det tillfälligt så en kontantkortslösning vore det bästa, det handlar om att det ska användas vid tre tillfällen som jag känner till just nu och då känns det lite onödigt att binda sig för minst ett år. Har läst lite på tre och tele2 och funderar vilket som är det bästa alternativet, finns det någon kunnig här som vill hjälpa mig lite?

Sv: Mobilt bredband

Jag tror Telia har en variant där du betalar per dag du använder nätet. Kolla upp det.

Jag har hos 3. Då betalar jag endast 199 kr i månaden. Då ingick modemet åxå. Då får jag surfa hur mkt jag vill, fri taxa..

om du måste ha mobilt bredband, använd din vanliga telefon, och köp till en datatjänst för ditt vanliga abonnemang.

mobilt bredband, i den form som finns idag, är inte värt det, och speciellt inte om du ska teckna ett extra abonnemang med lång bindningstid.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
799
Senast: MJLee
·
R
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
1 039
Senast: Görel
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 176
Senast: Rumpnissen
·
Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 893
Senast: Seaside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka