Modellbeteckning på datorn?

strawberrysylt

Trådstartare
Hej alla,

Nollställd när det gäller datorer och bad en firma om hjälp med min, de ville ha modellbeteckning, vart/hur kan jag se det? :P

Tack!

//r

Hej alla,

Nollställd när det gäller datorer och bad en firma om hjälp med min, de ville ha modellbeteckning, vart/hur kan jag se det? :P

Tack!

//r
Är det standardinformationen du är ute efter, så högerklickar du på fönster/startknappen och klickar på system.
Då ser du vilket operativsystem du har, tillverkare, systemtyp, processor osv. som du har.
Tror det är allt de behöver (beroende på vad som skall göras). Ta en skärmdump och skicka. Annars får du be dem vara mer specifika.
Lycka till =)

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
394
Senast: sweep
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Raderad medlem 149524
·
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 247
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka