Moderatorer

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Orzon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 65
  • Visningar Visningar 5 853
Sv: Moderatorer

I den mordiska katt-tråden var du min enda allierade tror jag, så hur kan jag INTE tycka om dig ;) :D :love:
Du/ni gör ett bra jobb, jag tycker man ska berömma varandra ibland också, det blir för mycket depp och neg. ibland. :)

Jag försvarar då jag har samma åsikt och om någon behandlas fel :bow:

Jag håller med att det är för lite berömm & omtanke både här och i irl.

A_K_N skrev:
Eftersom jag förmodar att det är mig du syftar på när det gäller "hon", lilla gumman :devil: så kan jag väl säga att du avslöjade dig själv.

Lilla WINGIL som med sååå stora bokstäver talade om att hon aldrig mer skulle visa sig här :rofl: och ändå dök upp gång på gång :o

Gud vad du är otrevlig! Gång på gång är du lika nedlåtande och otrevlig!

Jag gillar er moderatorer :love: Vissa mer än andra ;), men oavsett så gör ni alla ett kanonjobb :banana: :bow:

*utan moderatorer stannar Buke*

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 360
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 055
Senast: MJLee
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 961
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
977
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka