Moderatorn informerar

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare ullo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 11 359
Status
Stängd för vidare inlägg.

ullo

Trådstartare
När du diskuterar:

1. för fram dina åsikter om ämnet, inte dina åsikter om åsiktsmotståndaren

2. tala inte om för åsiktsmotståndaren vad den tycker, om du ändå måste så skriv "jag uppfattar att du tycker så här, stämmer det"

3. även om åsiktsmotståndaren är en idiot så är det aldrig ok att skriva det i detta forum

/moderatorn

Senast ändrad:
Vi följer upp:

4. att en person har en annan åsikt än dig är helt tillåtet

5. att en person envist framhävdar att den har en annan åsikt än dig är också tillåtet

6. om någon säger att din åsikt är rasistisk eller att den framstår som bitter så är det tillåtet

7. om någon kallar dig eller någon annan för rasist, idiot, bitterfitta el liknande så är det inte tillåtet, och ska anmälas till moderator via länken Rapportera under inlägget

/moderatorn

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 245
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 501
Senast: qitis
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
908
Senast: animalasia
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
737

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka