montékurs

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Reagen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 308
R

Reagen

hej allihopa. Tänkte att någon kanske kunde svara på denna frågan. Jag hjälper till hos en tränare som har många montéhästar och börjar själv bli sugen på att ta licens. Vet ni när det är kurser på jägersro och hur gammal man måste vara? Tack!!:bow:

Sv: montékurs

Utbildningslopp körs varje onsdag kl 17 på Jägersro. Anmäl dig till utbildningen via sekritariatet.

hur gammal måste man vara? jag vet att man måste vara 16 för att få licensen, men måste man vara 16 när man rider utbildningslopp?

Tack

I propositionen måste det stå att även ryttare med F-licens får rida.

Liknande trådar

Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 553
Senast: Rosett
·
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
713
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Ramona
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 495
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka