Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vet inte hur de ser ut men går det inte lika bra med en skruvmejsel eller något liknande
Sätt skruvmejslen i hålet på "grisknorren" och håll i mejslen och skruva.
Jo, jag har gjort så med skruvmejsel och det fungerar ju men man måste ju först skruva in den o få den att fästa innan man kan använda skruvmejseln o det är det som är så j*kla jobbigt. Fingrarna är helt avdomnade efter att ha skruvat i 200 stycken
Nix, den nyckeln passade inte till knorrarna sa återförsäljaren men jag gjorde som så eftersom sambon lagt rabarber på borrmaskinen så tog jag helt enkelt skruvmejseln och gjorde ett litet hål först och sen skruvade i knorrarna, gick plättlätt!
Snuffsan: Har haft vanliga ringisolatorer innan men jag gillade inte riktigt dom eftersom det var så in i hel*etes svårt att ta ut tråden utan att dra dom ut genom öglorna, alltså inte kunna ta trådan uppåt.. äsh kass på att förklara men du förstår nog vad jag menar o sen tyckte jag att dom gick sönder så himla lätt. Men det har kanske blivit bättre kvalité på dom nu
Men det fick bli knorrar denna gången
Om man tar repet mellan fingrarna och liksom "snurrar upp" det de cm man ska stoppa in i isolatorn, så kan man lägga in tråd efter tråd. Förstår du hur jag menar? Så repet inte är tvinnat de cm. Svårt att förklara utan ett visa.