F

fiffi

kan man bygga de av vanligt plywood? om man gör dem i "lådor" typ?
 
Ja den muren vi har på ridskolan här är i plywood! Och den är nog köpt nånstans, så det måste ju gå jättebra att göra en själv! Har tänkt på det länge... :angel:
Du kan ju göra lådorna olika höga om du orkar, man kan ju ha en "baslåda" längst ner som är lite högre, sen olika små lådor ovanpå så man enkelt kan ändra höjden.
Oxå lätt att bara såga ut som en halv cirkel längst ner i botten på bottenlådan, så får hästarna nåt extra att titta på oxå ;)
 
Du kan ju göra lådorna olika höga om du orkar, man kan ju ha en "baslåda" längst ner som är lite högre, sen olika små lådor ovanpå så man enkelt kan ändra höjden.
de var precis så jag hade tänkt. för de är ju onödigt att alla lådorna är små.
 
eller rulla upp vaxduk på en bom sen du har målat den som en mur... Enkelt och billigt.
 
nä, men hästen får ett tätt hinder som se ut som en mur
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har förvaring under vår säng i form av lösa lådor som skjuts in under sängen. Dessa är rätt stora men katterna kan ändå öppna dem och...
Svar
3
· Visningar
341
Senast: Pilot
·
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 545
Senast: CaisaCax
·
Fritid Som rubriken lyder. Vad ska jag söka efter? Vill inte köpa en svindyr låda från Kentucky så tänkte bygga en egen 😁
Svar
12
· Visningar
997
Senast: Bison
·
Trädgård & Växter Jag har en liten dröm att bygga ett växthus inom ett år eller två. Tanken är då ett växthus på mur som delvis funkar att odla lite i men...
Svar
2
· Visningar
351
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp