Iddefixen

Trådstartare
Är det någon som kan berätta lite om fördelarna med Kraffts müsli jämfört med att ge korn?
Jag tycker det är svårt att ha kontroll över foderstaten när man börjar ge "specialfoder". Men vi får inte hem mer korn utan nu fodrar vi med müsli, havre och grund. Och jag vet inte alls hur jag ska bygga upp foderstaten med det nya fodret.

Skriv ned gamla foderstaten och eventuell grovfoderanalys så kan jag titta på den.

Vad vill du helst fodra med?

mvh Jessica

Liknande trådar

Foder & Strö Försöker räkna på mina foderstater men får inte ihop mineralerna alls. Det märke vi haft innan har varit lite svårt att få tag på så... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
2 982
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 226
Senast: Efwa
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 368
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 192

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka