Musto och John Whitaker?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Temlan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 087
T

Temlan

Finns det några Internetbutiker utöver Skara och ridsportshopen som säljer John Whitaker-produkter samt Musto??

Sv: Musto och John Whitaker?

Vad jag minns från när Sorbe fanns på forumet, så är det iaf bara Skara här i Sverige som säljer JW.

Farouk skrev:
Vad jag minns från när Sorbe fanns på forumet, så är det iaf bara Skara här i Sverige som säljer JW.

Nej det finns fler som säljer men Skara är generalagenter för JW i Sverige så ingen annan butik får köpa in JW saker från England men däremot får de köpa av SKara Hästsport.
Så det finns fler butiker som säljer JW. :) Vet dock ej vilka.

Jag vet varför hon är bannad.. Det handlade om något bråk mellan henne och fd. Wingil (hennes nya användare Without nånting)

får man inte komma tillbaka då?
kan man inte bara byta användarnamn?

Det handlade om att Sorbe försvarade sig mot påhopp som WithoutFaith kom med, väldigt lågt gjort, vilket ledde till att båda bannades av någon konstig anledning :smirk:
Vi andra som deltog i diskussionen borde ju bannas av samma anledning kan man tycka, eller inte tycka kanske man ska säga. Larvigt som tusan.
O.t. men men, tror Sorbe smyger runt i kulisserna faktiskt. Och så får vi hoppas att månaden går fort och att WF håller sig borta.

Sorbe hälsar att Gunnar inte har gett henne någon riktig förklaring om varför hon är bannad och hon kommer tillbaka 7e maj.

Senast ändrad:

*KL*

Det är synd att sorbe är bannad av en så löjlig anledning, hur ska vi nu få reda på senaste nyheterna från JW? ;)
Hoppas Gunnar tar sitt förnuft till fånga och "avbannar" henne ;)

Skara är de enda registrerade som säljer de, men funkar som grossist till andra affärer! ;)

Jag är iaf tillbaka som Sorbe nu! :D

www.ridlatt.se (som jag tipsade dig och Sorbe om att kolla in på) har en del fina produkter men vågar man beställa får dem? (hittat ett par Pikeur ridbyxor :angel: )

Nej Sorbe jag är inte alls shop-o-holic :p

Du förföljer mig! Har du märkt det?
ALLA trådar jag skriver i skriver du i! :rofl: Iaf på utrustning :P

Haha eller hur, ska redan börja spara nu till ett träns så vist det kommer inte att bli mycket men där emot dyrt :p

Äh gör jag ju inte alls utan var mer cactuspower som jag besvarade men what ever ..

So? Jag kan slå dig både i hur mycket och pris! :p

Ska nog t.o.m. ta med mig en kundvagn detta år!

:rofl:

jag beställde min JW-jacka på henrikssons :)

Musto är ju från början seglarkläder. Och ja är det fortfarande bara att i båtaffärer eller ja liknande är det mycket billigare. Då alla jäkla butiker ska ruinera en för att tjäna på det själv :mad:

Jaså? Ser de likadana ut i båtaffärerna?

Liknande trådar

Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 013
Senast: Tora
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 729
Senast: super
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 689
Senast: Ajda
·
Ridning Utöver smärt- eller skadeproblematik eller illasittande utrustning, vad kan det finnas för orsaker till följande scenario då...
Svar
11
· Visningar
1 436
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka