JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Mycket lätt för Ivar Sånna i S:t Leger
Moderator
Hästnyheter
Det är inte bara på Solvalla som det bjussas toppsport på lördag. På Bjerke samma dag gör Ivar Sånna en intressant årsdebut. ...
Källa...
Hästnyheter
Dagens största lopp på Åby var SM, tillika Gulddivisionen över 2640 meter, och hela segerchecken på 500 000 kronor snoddes med av...
Hästnyheter
Gick luften ur Elitloppet nu? I Meadow Roads lopp genrepade Nuncio inför titelförsvaret – men var utan chans på segern. Västerbo...
Hästnyheter
Örjan Kihlström uppnådde ännu en milstolpe under fredagen. Som den sjätte kusken i Sverige passerade han 6000 triumfer i sulkyn. ...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Nu äntligen fick Sparky gå på toa och bajsa. Försökt 4 gånger under dagen.
Då kan jag slappna av lite, men ändå inte för något är...
Hoarfrost
7 minuter sedan
Svar: 1 182
Visningar: 62 457
Katt
Hur tycker du att din hund ser ut?
Övr. Hund Jag skulle inte beskriva shiban som söt i den bemärkelsen, typ sockersöt, men vi ser ju alla våra hundar olika! :D
Sel
10 minuter sedan
Svar: 50
Visningar: 1 807
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund En dag då vi här hemma är lite små sjuka. Jag har feber men har tvingat mig ut i regnet för att fixa i trädgården. Jag får verkligen...
Lillefrun
35 minuter sedan
Svar: 1 382
Visningar: 84 586
Hund
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Fördel med den här hingsten är att han inte använts i avel. Men man vet aldrig om de betäcker eller inte, oavsett när de kastrerats. Det...
Habina
2 minuter sedan
Annonsera Mera VIII
Gnägg Jag förstår ju att det antagligen ska föreställa ett horn det där i pannan… Men ja… jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det 😅🙈
Kristall10
3 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Såg ut som Katt hade piskränder efter kvällens pass på väldigt blöt utebana🙈. Rider inte ens med spö... Hon börjar äntligen varva ner...
Fiorano
37 minuter sedan
Svar: 1 473
Visningar: 115 997
Grenar