JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vi lyckades ta oss till MyDog ändå
det första min kille gjorde var dock att råka trampa i hundskit, så kanske inte helt lyckat
Fredag stod jag och pojkarna i montern och Winter fick gå rasparad. Lördag var vi bara inne för rasparaden, då var det Lancelots tur. Söndag vilade vi och nu ska vi strax åka in för sista rasparaden och sista monterpasset.
Vi ställde inget i år, däremot var en av Winters pojkar med. Slätt Exc på fredag och sen Exc med CK och Junior-CACIB på lördag, så det var himla kul.
Övr. Hund
Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av...
2
Övr. Hund
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig...
2
Övr. Hund
Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har...
2
3
Kultur
Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad...
2
3
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Äter frukost och väntar på att det ska sluta klia i ansiktet 😅
Hoppas på regn i helgen så det lägger sig lite.
Ska tävla på riktigt för...
Bison
Alldeles nyss
Svar: 984
Visningar: 37 271
Allmänt
Barn med magont
Kropp & Själ Jag var också ett barn som hade ont i magen för att jag inte ville gå till skolan (min ätstörning började i mellanstadiet när jag...
Sel
6 minuter sedan
Just nu funderar jag på... Del 3
Tjatter Jag ser att folk är höga som hus eller för den delen fulla som kajor på mitt jobb
Och jag bor i en liten ort långt ifrån storstäderna...
Snowball
10 minuter sedan
Svar: 1 105
Visningar: 43 826
Allmänt
Stärka 3 åring
Träning Ja det borde jag fatta för jag går med fånghästen hela tiden :rofl: Kanske mer orolig kring hur jag ska koppla honom när han är så...
Hippocampus
1 minut sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Nu har banskissen kommit till lördag! Liten fråga om enkelslalom med bibehållen galopp: om det inte står specificerat vilken galopp, är...
Gabby_Ossi
34 minuter sedan
Svar: 656
Visningar: 58 594
Grenar
Shettistråden del II
Gnägg Alltså, man har ju alltid sagt att shetlandsponnyn kan ha alla färger utom tigrerad (prickig). Men det är ju en sanning med...
ameo
Idag kl 00:38