B070715

Trådstartare
Är det någon i detta avlånga land som vet var man köper Mylerbett. Letar efter ett hingeport i stl 12,5. Finns det någon affär som säljer dem. Jag letar, men hittar inte. Hjälp, jag och mina ridelever behöver en hel bunt med sådana bett.
Mvh
C

Sv: Mylerbett

En hästaffär här i stan säljer i butiken iaf. Vet inte om de säljer på sin webbshop dock. PM:ar namn.

Har du ringt och hört om inte Christer på SvenskRidsport i kBA säljer dem? Han har iallafall gjort...

Jag ska åka ner och prata med honom. Jag behöver ju en hel bunt med sådana bett. Folk skriker efter dem. Nån frivillig att börja sälja dem så hojta till mej. Jag har folk på kö till dem om jag bara hittar dem.

snälla PMa mig om du hittar.. har också en som behöver :)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
929
Senast: MissFideli
·
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 459
Senast: Lyan
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 347
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka