Myskomänniska på msn

astronaut

Trådstartare
Det finns en som titt o tätt loggar in på msn så det kommer upp en ruta hos mig. Bara det att när jag väl trycker på namnet så står det att han är inte någon kontakt på min msn :confused: har letar bland alla kategorier också, men han finns inte där heller.

virus eller vad är det frågan om?

Sv: Myskomänniska på msn

I värsta fall kan det vara nån form av virus, har du provat genomsöka datorn efter virus? Det blir mer suspekt också om personen som loggar in har ett udda msn-namn och bild. Hoppas det löser sig!

Kan det inte vara en gammal kontakt som du plockat bort från din lista, men personen har kvar dej på sin lista?

Kan det inte vara en gammal kontakt som du plockat bort från din lista, men personen har kvar dej på sin lista?

men om jag plockat bort den kontakten så borde den väl ändå inte synas på min msn ändå? de andra gör inte det ;)

vintertid: datorn viruskollas en gång/dag :)

har hon plockat bort kontakten ser hon den inte öht.. oavsett om denne har TS på sin lista eller inte...

låter ändå som ett virus, oavsett om ditt virusprogram kollar dagligen eller ej.. kan ju vara så att du inte har de senaste updates, eller att ditt virusprogram inte känner av just det som just du är drabbad av.

har hon plockat bort kontakten ser hon den inte öht.. oavsett om denne har TS på sin lista eller inte...

låter ändå som ett virus, oavsett om ditt virusprogram kollar dagligen eller ej.. kan ju vara så att du inte har de senaste updates, eller att ditt virusprogram inte känner av just det som just du är drabbad av.

Hur är det med gruppmedlemmar? Man kanske ser dom när de loggar in?
Ska prova ominstallera o se om det fortf. händer.

du ser enbart de som är med på din kontaktlista (Varesig du sorterat de i grupper eller ej).

*kl*

såhär ser det ut:
30265487.jpg

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
1 870
Senast: Piglet
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 473
Senast: Lejontand
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 160
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 460
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur