Bukefalos 28 år!

Nacke bortskänkes mm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy bubblan, min nacke och skuldra är inte rolig just nu = både ögonmigrän och balansproblem. Blir till att prova nya kiropraktorn snarast.
Blev ju inte bättre av allt polerande av båt i helgen.

Vovve har varit så duktigt, inga problem ha med honom öht. Han har gnällt någon gång men mest legat på sin filt. Maten är fortfarande ett problem, fattar inte hur han helt plötsligt glömt bort vad mat är?

Igår tränade vi följ och inkallning i båtklubben, funkade jättebra trots lite störning. Mycket störning (typ leker med kompis) funkar inte, men han är ju fortfarande ganska liten trots sin storlek så det kommer nog i sinom tid.
Han kan i alla fall simma upptäckte vi, husse tog med honom ut på jollebryggan. Den gungade och det tyckte Doby var läskigt så han hoppa i för att simma i land.
Men vände när husse ropa så han kunde dra upp honom (tur att selen var på)

Pappa har hamnat på sjukhus närmre hem, skönt för mamma som kan ta bilen dit och slipper åka kommunalt
Men fyy vad elak han är, mot mamma och mot personalen. En del har nog varit pga att han insett att det blir en längre sjukhusvistelse och en del är nog morfinet.

Tjatar på mamma att hon inte behöver vara där så länge om dagarna, han minns ju i alla fall inte exakt hur lång tid hon varit på sjukhuset.

Häromnatten hade han gått upp på toaletten själv, skitbra när han inte får stödja på benet, för ingen kom när han ropade. Kunde ju brytit upp allt igen
Så nu drogar dom ner honom på natten och håller honom vaken dagtid (vilket han blir skitförbannand övet)
På ett sätt hoppas jag han aldrig kommer hem igen, för jag kommer oroa ihjäl mig för mammas skull
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp