Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Varför den tanken dök upp (den har fladdrat förbi tidigare) är för jag träffade Dejtens storasyster i helgen. Hon kryssade i varenda...
Svar
18
· Visningar
1 035
Senast: Tilly_85
·
Dagbok Jag har skitsvårt få in rutiner, jag har vissa saker jag gör samma varje dag men det har tagit en livstid få till dom :cool::p På jobbet...
Svar
0
· Visningar
318
Senast: cewe
·
Dagbok Igår hade jag en jobbig kväll av div anledningar. Hade massor att göra men hjärnan löpte amok och med den kom ångesten. Började fundera...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: cewe
·
Dagbok Jag kan vara extremt impulsiv, men om någon "kastar" på mig saker utan att jag hinner förbereda mig. Då går jag fullständigt i baklås...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: cewe
·
Dagbok Tror inte jag suttit här idag utan min privatterapeut. Är det dyr? Ja så in i helvite. Men inte i närheten av vad det skulle ha kostat...
Svar
1
· Visningar
374
Senast: Fruentimber
·
Dagbok Shit vad jag hållt på velat om jag ska köpa ut min bror eller ej. Haft supermegaångest. Men landade till slut i att det är alldeles för...
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Tuvstarr
·
Dagbok Bokat hotellövernattning med middag, bara jag för mig själv. Gjorde det i somras och fick smak för hela den grejen. Har bokat två...
Svar
0
· Visningar
370
Senast: cewe
·
Dagbok Var på min första behandlig i morse. Svårt säga om det kommer göra någon skillnad på min höst/vinter-trötthet efter en gång, men de var...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: cewe
·
Dagbok Var på begravningsbyrån idag, mådde nästan illa innan men det blev så bra. Haft sån ångest över att pappas bouppteckning inte blivit...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: cewe
·
Dagbok Känns konstigt, det är ändå så pass många år de bott där nu. Men efter i kväll ska jag inte tillbaka dit något mer. Fasiken, jag är...
Svar
2
· Visningar
642
Senast: cewe
·
Dagbok Natten till söndagen gick min mamma bort, det var inget oväntat då hon varit sjuk i Altzaimers i många år och sista halvåret tacklat av...
Svar
19
· Visningar
1 380
Senast: Kilauea
·
Dagbok ....och att våga må bra. Det har jag inte gjort på länge. Det är en sån märklig känsla O_o. Min bil är inne på verkstad och det kommer...
Svar
0
· Visningar
388
Senast: cewe
·
Dagbok Vet inte ens om det är ett citat från nån av böckerna, men det kändes bara passande Mitt liv har tagit en ny vändning, borde väl inte...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: cewe
·
Dagbok I lördags gick min pappa bort, hastigt men inte oväntat. Det fick mig börja tänka på att snart är jag äldst i familjen. Det känns...
Svar
1
· Visningar
481
Senast: Pilot
·
Dagbok Om någon för 1,5 år sen sagt att jag idag skulle bo i lägenhet och trivas hade jag skrattat dom rakt upp i ansiktet. Jag som aldrig i...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: cewe
·
Dagbok Jag är lite rädd för att må "för" bra. Det är egentligen inte så konstigt med tanke på att varje gång jag lyckats ta mig på fötter...
Svar
1
· Visningar
383
Senast: Ajaj
·
Dagbok Går man privat känns det iallafall så i plånboken O_o:D Men jösses, hon är värd varenda krona och jag är så tacksam (minns inte vem det...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: cewe
·
Dagbok Idag är sista dagen som ordförande och ordinare ledamot i styrelsen. Totalt 16 år har jag suttit, det känns konstigt men också väldigt...
Svar
0
· Visningar
418
Senast: cewe
·
Dagbok Lite klyschigt men allt ont har något gott med sig. Har ingen aning om vad som händer i framtiden och för tillfället bryr jag mig inte...
Svar
0
· Visningar
350
Senast: cewe
·
Dagbok Helgen blev jobbigare än jag någonsin kunde tro. Man skulle säga jag gjorde saker jag kanske inte hade gjort om jag mått bra. Det...
Svar
1
· Visningar
408
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp