Näääääääää nu är jag ledsen!!!

Hej! Vilken tur att hon mår bra igen!

Vet. i Dalarna borde vara upplysta om att just denna sjukdom går. :smirk: Här i stockholm har den härjat i flera veckor. Den kallas kräk- och diarre sjukan. Hur många hundar som helst har legat med dropp på bagis. Några av våra drabbades också, dock inte så allvarligt att de behövde läggas in.

De kommer jättesnabbt och går över på 1 eller 2 dagar, beroende lite på ålder på hund.
 
Jag pratade med vet om det!Att skit och kräk sjukan går neröver..Men dom gjorde odling och det var det inte :)Tur det !Bra att vi inte fått hit det menar jag :d
 

Liknande trådar

Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 677
Senast: Kilauea
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 325
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
4 918
Hundhälsa Hejsan! Jag har följt forumet länge men det här är första gången jag skriver något. Lite bakgrund om mig och min hund. Jag är en...
Svar
14
· Visningar
2 001
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp