När är nästa stora partiledardebatt?

hier

Trådstartare
Det pratas om kommande debatter hit och dit, men hittills bara små fjuttdebatter mellan två politiker ibland i Agenda. Jag letar efter datum för debatten med stort D som de har på SVT inför val. Utfrågningarna kollar jag redan på, men det är ju inte samma sak ;)

Någon som har koll på när? Liite tidigare än dagen innan valdagen måste det väl ändå vara?
 
Det pratas om kommande debatter hit och dit, men hittills bara små fjuttdebatter mellan två politiker ibland i Agenda. Jag letar efter datum för debatten med stort D som de har på SVT inför val. Utfrågningarna kollar jag redan på, men det är ju inte samma sak ;)

Någon som har koll på när? Liite tidigare än dagen innan valdagen måste det väl ändå vara?

Slutdebatten är den 12:e september! :)
 
Imorgon kl 21 är det i alla fall en debatt med fokus helt på vården, tror att alla partiledarna i riksdagspartierna skulle vara med. Jag tycker det ska bli intressant att se en debatt bara om en grej; annars tycker jag lätt att det blir trist att titta på andra debatter då det byts mellan ämnena innan det är "färdigt" - alltså att det ofta bryts mitt i liksom.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
704
Senast: MissFideli
·
L
  • Artikel
Dagbok Det kanske inte är så många som vill läsa om mig men ifall nån vill veta vad som händer så tänkte jag bara skriva lite om några o lika...
2
Svar
26
· Visningar
2 324
Senast: svea
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 061
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 518
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp