Bukefalos 28 år!

Nästan alla kan lära sig att prata med djur

Sv: Nästan alla kan lära sig att prata med djur

Anne Allonen berättar att hon känner till exempel där kommunikatörer har tolkat fel och djur har avlivats.

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Vet inte vad som är värst i det här fallet, den som "pratar" med djuren eller den djurägare som tror på det :mad: ..om det nu skulle vara sant...

Rolle på Österlen
Islandshästar på Lösdrift
 
Sv: Nästan alla kan lära sig att prata med djur

Jag själv rider Annes hästar och träffar henne ofta och hon kan verkligen "prata" med djur! Hon är jätteduktig och håller kurser. Bättre människa finns inte, hon håller på mycket med NH och sådant med sin hästar. Som sagt, hon är jätteduktig och jättesnäll.
 
Sv: Nästan alla kan lära sig att prata med djur

Jag tror faktik inte att man kan gå en kurs och lära sig telepatisk kommunikation. Antigen har man förmågan eller så har man det inte. Dom flesta har det inte..... :grin:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 304
Senast: Nytant
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var på en föreläsning igår om sorgbearbetning. Den var verkligen bra! Riktigt bra, gav mig jättemycket! Det är verkligen inte allt...
Svar
0
· Visningar
1 182
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
1 826
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Oups, här kommer visst en spyboll... :o Sorry! Min mobiltelefon börjar fucka upp. Den är bara runt ett år gammal. Appar hänger sig och...
Svar
0
· Visningar
934
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp