Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är ju jättebra gjort båda två.. jag är helt värdelös på detta.. hmm finns det kurser i sådant? Måste det ju finnas, eller? Var hittar man dom isåfall?
åh va snyggt! att rita då känns det som ett måste nästan att ha ritbord.. började måla av en undulat, men har aldrig avslutat, (inte värt att visa då jag bara gjort vaxhuden ;P
Moderskeppet har kurser vet jag tror även de har webbkurser också om jag inte minns fel, bara att googla efter dem (då jag inte vet om det är okej att slänga in en länk till deras hemsida).
Sen finns mycket att lära genom att titta på "tutorials" på youtube t ex, lycka till.
ja undulatens "näsa" typ, det ovanför näbben, bara den tog tid, då jag försökte måla som oljefärg typ. får se om jag orkar ta tag i det igen någon dag ^^
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...