Någon duktig på ps?

Sv: Någon duktig på ps?

Det är ju jättebra gjort båda två.. jag är helt värdelös på detta.. hmm finns det kurser i sådant? Måste det ju finnas, eller? Var hittar man dom isåfall?

åh va snyggt! att rita då känns det som ett måste nästan att ha ritbord.. började måla av en undulat, men har aldrig avslutat, (inte värt att visa då jag bara gjort vaxhuden ;P

jo det finns ju kurser för nybörjare och fortsättningskurser på distans, vet att jag kollade via af hemsida vad det fanns för nått en gång :)

för min del har det handlat om att sitta mycket och ta in tips och råd från andra :)

Moderskeppet har kurser vet jag tror även de har webbkurser också om jag inte minns fel, bara att googla efter dem (då jag inte vet om det är okej att slänga in en länk till deras hemsida). :)

Sen finns mycket att lära genom att titta på "tutorials" på youtube t ex, lycka till. :up:

Fast jag målade mycket med bara musen innan jag skaffade ritbordet, men oj vad ritbordet underlättar säger jag bara. :P

Bara gjort vaxhuden? :confused:

ja undulatens "näsa" typ, det ovanför näbben, bara den tog tid, då jag försökte måla som oljefärg typ. får se om jag orkar ta tag i det igen någon dag ^^

Jaha, visste inte att det kallades så. :o
Trodde du skulle göra något i vax och då vart jag lite förvirrad, men nu faller bitarna på plats.

Precis, nu vet jag. Ja vi får väl hoppas TS hittar hit igen.

Saknar nästan lite utmaningar, kanske skulle skapa någon tråd för utmaningar i PS? :P

fanns en nålad tråd förut för de som ville ha hjälp med bilder. men då den inte är nålad nu så försvann den ner. kanske kan hitta om man söker :)

Åh jätte duktigt gjort! Enda jag ser är en extra svart fläck vid nosen som hon inte har. Du är verkligen riktigt duktig!!! Tusen tack!

Nu har jag ju fått se en bild på hur hunden ser ut också bakom gallret, så ska ta och göra ett försök senare när jag fr tid över att förbättra bilden :)

japp, gjorde ett försök nyss, ser det ut som din hund nu då? ;)
Skickade den till din mail också :)

rory23_52a5f694ddf2b310796bb7a8.jpg

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 896
Senast: ildiko
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 863
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 514
Senast: lizzie
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 000

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka