Någon som har en häst från "stall SN"?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare lalla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 149
L

lalla

:bump:jag har en häst därifrån som är helt underbar:love: jag undrar om det är någon annan som också har häst från dom uppfödarna? skriv stam samt sätt gärna ut en bild;)

Sv: Någon som har en häst från "stall SN"?

Känner Birgitta en aning:D Min kompis hade en häst från dem till tävling, Happy Lou e Voltaire. Nu står hon där som avelssto, och betäcktes med Al Cantino förra året, hm måste kolla upp vad det blev av den! Har du varit inne på hemsidan?

Sv: Någon som har en häst från "stall SN"?

ja, jag har varit inne på deras hemsida:D var ju tvungen att kika hur hästens mamma såg ut! kollade på din kompis häst/gamla häst, den såg ju fin ut.
höll den inte eller?
har dom hästar till salu typ hela tiden?:d

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 998
Senast: 13579vas
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 374
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 388
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka