B Bellson_ 30 Okt 2006 #1 http://www2.ridsport.se/goteborg/files/{96E459A3-AA64-4456-ACD0-597470C95F05}.htm jag ska
W Wiiie 30 Okt 2006 #3 Sv: Någon som ska vara med? har inte planerat så långt.. men de låter ju skoj!
Bellapops 2 Nov 2006 #4 Sv: Någon som ska vara med? Tänk om det fanns sådana satsningar här uppåt. *avis*
PrinceFair 2 Nov 2006 #5 Sv: Någon som ska vara med? Låter som ett jättebra initiativ som fler distrikt borde ta efter , hoppas att det blir roligt för er
Sv: Någon som ska vara med? Låter som ett jättebra initiativ som fler distrikt borde ta efter , hoppas att det blir roligt för er
B Bellson_ 2 Nov 2006 #7 Sv: Någon som ska vara med? åh, ska du? då ses vi säkert där har du häst eller ponny?
fio 3 Nov 2006 #10 Sv: Någon som ska vara med? Bellson_ skrev: blir jag helt själv? Klicka för att se mer... Ja alla andra häromkring kan redan allt
Sv: Någon som ska vara med? Bellson_ skrev: blir jag helt själv? Klicka för att se mer... Ja alla andra häromkring kan redan allt
Novali01 3 Nov 2006 #11 Sv: Någon som ska vara med? fio skrev: Ja alla andra häromkring kan redan allt Klicka för att se mer... Aha! Det är DÄRFÖR du inte tävlat på hela säsongen??! "Been there..done that" eller?...
Sv: Någon som ska vara med? fio skrev: Ja alla andra häromkring kan redan allt Klicka för att se mer... Aha! Det är DÄRFÖR du inte tävlat på hela säsongen??! "Been there..done that" eller?...
J Julienne 12 Nov 2006 #14 Sv: Någon som ska vara med? Sthlm har redan haft den där träningsgrejen.. :P
PrinceFair 12 Nov 2006 #16 Sv: Någon som ska vara med? fasti sthlm är det ju inte sådär seriöst.....men det har varit bra träningar (förra året iaf)
Sv: Någon som ska vara med? fasti sthlm är det ju inte sådär seriöst.....men det har varit bra träningar (förra året iaf)