Någon som vill pyssla och hjälpa mig möblera?

Ainon

Trådstartare
Är grymt less på min placering av möblerna men kommer inte på hur det ska placeras för att bli bäst. Någon som vill göra ett försök?

Rummet används som sovrum, pluggrum, matrum och tv-rum, allt utom toalett, hall och kök :p

Allt är skalenligt, bara klippa och klistra :D (svarta tjocka strecket med pil är dörren, långa svarta tjocka strecket fönster, rosa rutan är ett elelement)
Rummet är 5x5 (m)

25049863.jpg
 
Sv: Någon som vill pyssla och hjälpa mig möblera?

Jag väljer att inte klippa och klistra, då det inte är min starkaste grej :D men på något vis skulle jag vilja ha bordet vid fönstret, kan väl vara trevligt när man sitter där att kunna titta på något när man äter/pluggar etc.
 
Sv: Någon som vill pyssla och hjälpa mig möblera?

Mitt förslag:

25052450.jpg
 
Sv: Någon som vill pyssla och hjälpa mig möblera?

Tack för förslagen.
Har dock inte riktigt fastnat för något än. Ska ta och flytta möblerna lite och testa hur det blir irl.

I buren bor en amazonpapegoja (170cm hög är buren)
och tv:n är ytters flyttbar modell stor som en dataskärm som för tillfället står på en stol :p
 
Sv: Någon som vill pyssla och hjälpa mig möblera?

Då har jag kommit på, att buren ska såklart på något sätt stå vid fönstret så papegojan har något att titta ut på :D

Och bordet kanske kan få plats vid fönstret också så du med har något trevligt att titta på.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 396
Senast: Calmiche
·
Hemmet 1 mars kommer jag sannolikt att flytta in i en lägenhet som uppenbarligen inte är skapad för att sova i, så jag försöker klura ut hur...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 065
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp