Någorlunda täckta skor som fungerar på bröllop

Araminta

Trådstartare
Jag ska bröllop i sommar och letar efter en festlig lågsko som är någorlunda täckt, åtminstone på sidorna. Har långsmala fötter som varken tycker om klackar eller skor bestående av konstfullt korsade remmar och liknande (får ofelbart skav i skarven mellan rem och sula). Ej heller ballerinamodeller fungerar. Helst mörkare, neutral färgskala för att gå ihop med klänning. Bröllopet sträcker sig över två dagar och jag ska agera toastmaster så kommer inte undan med att sitta still på en stol. Pris är sekundärt, betalar gärna mer för att slippa köpa nytt till nästa tillställning som dyker upp.

Jag ska erkänna att jag knappt vågat börja leta. Har väldigt dåligt med tålamod när det kommer till shopping och försöker köpa kläder/skor så sällan jag bara kan. Söker alltså dig, modeintresserade räddare i nöden som gillar en utmaning :heart Tar emot alla förslag och idéer som du kan tänkas ha. Även mer generella tips på märken, modeller och hemsidor att söka vidare på.
 
Jag ska bröllop i sommar och letar efter en festlig lågsko som är någorlunda täckt, åtminstone på sidorna. Har långsmala fötter som varken tycker om klackar eller skor bestående av konstfullt korsade remmar och liknande (får ofelbart skav i skarven mellan rem och sula). Ej heller ballerinamodeller fungerar. Helst mörkare, neutral färgskala för att gå ihop med klänning. Bröllopet sträcker sig över två dagar och jag ska agera toastmaster så kommer inte undan med att sitta still på en stol. Pris är sekundärt, betalar gärna mer för att slippa köpa nytt till nästa tillställning som dyker upp.

Jag ska erkänna att jag knappt vågat börja leta. Har väldigt dåligt med tålamod när det kommer till shopping och försöker köpa kläder/skor så sällan jag bara kan. Söker alltså dig, modeintresserade räddare i nöden som gillar en utmaning :heart Tar emot alla förslag och idéer som du kan tänkas ha. Även mer generella tips på märken, modeller och hemsidor att söka vidare på.

Vad du än köper köp i god tid så du hinner gå in skorna. . Tänkte spontant på den här skon från ecco fin men ändå bekväm. Den heter ecco anine squared.


208243-01001-main.webp


Du skulle också kunna kolla på dansskor utan klack, de dansskor jag har haft har varit väldigt sköna och fina kolla in den här sidan dem är bra att köpa ifrån tycker jag

https://dansskor.se/damskor/ingen-klack/

Du skulle t.ex. kunna satsa på buggskor eller jazzskor eller liknande.
 
Jag ska bröllop i sommar och letar efter en festlig lågsko som är någorlunda täckt, åtminstone på sidorna. Har långsmala fötter som varken tycker om klackar eller skor bestående av konstfullt korsade remmar och liknande (får ofelbart skav i skarven mellan rem och sula). Ej heller ballerinamodeller fungerar. Helst mörkare, neutral färgskala för att gå ihop med klänning. Bröllopet sträcker sig över två dagar och jag ska agera toastmaster så kommer inte undan med att sitta still på en stol. Pris är sekundärt, betalar gärna mer för att slippa köpa nytt till nästa tillställning som dyker upp.

Jag ska erkänna att jag knappt vågat börja leta. Har väldigt dåligt med tålamod när det kommer till shopping och försöker köpa kläder/skor så sällan jag bara kan. Söker alltså dig, modeintresserade räddare i nöden som gillar en utmaning :heart Tar emot alla förslag och idéer som du kan tänkas ha. Även mer generella tips på märken, modeller och hemsidor att söka vidare på.

Alltså, skor. Jag älskar. Min plånbok älskar inte.

https://blankens.com/products/the-ebba

Snygga loafers som är användbara till typ alla tillfällen?

Känner du dig fin i klackar och gillar det (trots att fötterna inte gör det) skulle jag absolut investera i ett par från StiinaJ, känner många som har dessa och de är tydligen fantastiska. Typ man kan gå i en hel dag på jobbet.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp