Nakenbadare???

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Texaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 5 102

Texaz

Trådstartare
Skulle kunna tänka mig att ni kryllar här!;)

Badar själv helst naken, men då handlar det om "min" strand nere vid sjön....

I min barn- och ungdom badade vi dock alltid på nakenbad på Öland (Lyckesand) och jag saknar det!

Har därför tänkt söka upp ett "nakenbad nära mig" till helgen, när det ska bli onödigt varmt!!!

Nu vet jag ju redan vilket det blir, men kan vara bra att hålla sig ajour med vilka som är bra och vilka som suger.....

Kom med tips!!!:D

Sv: Nakenbadare???

Skulle kunna tänka mig att ni kryllar här!;)

Badar själv helst naken, men då handlar det om "min" strand nere vid sjön....

I min barn- och ungdom badade vi dock alltid på nakenbad på Öland (Lyckesand) och jag saknar det!

Har därför tänkt söka upp ett "nakenbad nära mig" till helgen, när det ska bli onödigt varmt!!!

Nu vet jag ju redan vilket det blir, men kan vara bra att hålla sig ajour med vilka som är bra och vilka som suger.....

Kom med tips!!!:D

Bada naken kan man väl göra var som? Särskilt i det egna badkaret?

Vill man inte att badgrannarna ska sura (polis lär inte komma till platsen) så kan man kolla naturistföreningens hemsida.

Hatar blöta badbyxor så sådana använder jag inte. Badar endast på mycket enskilda platser. Förstår mig inte på när man måste göra så stor grej av att bada utan kläder att man måste vara på en särskild plats och i värsta fall vara med i en förening.

Badar oftast nere vid "min" sjö, men längtar nu ut till HAVET!!! Där känner jag inte till vilka platser som är ok att bada naken på, så det känns "säkrast" att uppsöka badplatser.....

Tror ytterst få bra stränder är tomma så att jag kan få bada ensam, iaf inte i den värme som råder i år:D

Känns därför enklast att besöka någon officiell strand ;)

Lite långt bort bara :p

Lutar åt att det blir Rullsand, ska vara underbar strand och "bara" 12 mil bort;)

Som ung var det Öland som gällde, Lyckesand närmare bestämt. På den tiden var det inte ett officiellt nakenbad, men välkänt iaf:) Helst skulle jag åka dit, men tar mig aldrig iväg ner, trots att min far numer har stuga i de krokarna.

Har två privata nakenbad. Ett vid Klarälven och ett i en skogstjärn. Officiella nakenbad känns lite sådär. Inbillar mig att många är där för att glo eller bli glodda på.

Nu nakenbadar inte jag, mer än i badkaret då. Men har varit på Rullsand och kan hålla med om att det är väldans fint och trevligt där.
Det sitter en skylt sanden som skiljer baden åt.

Inte min erfarenhet sen förr iaf! Var som vilket bad som helst, med skillnad att man var just naken....

Tror fler glor/visar upp sig på "vanliga" bad, De som vill flukta är ofta inte tuffa nog att slänga sina egna kläder....

Terwa, ok, då borde jag hitta rätt ;) Ligger nakendelen uppåt eller neråt på stranden? Tänker mest parkeringsmässigt...

Uppåt. Till höger om receptionen på campingen vilket förövrigt är en trevlig camping :)

Hoppas du får en skön badstund.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 833
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 333
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 172
Senast: mars
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 862
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka