Namnfråga

Mimsan

Trådstartare
Det finns ett danskt postorderföretag som säljer både häst- och ryttargrejer av jättefin kvalitet. För några år sedan öppnade de en butik någonstans i Skåne. Jag har fullständigt glömt namnet. Är det någon som vet vad jag menar?

Sv: Namnfråga

Men de har väl inte postorder längre? Eller är jag ute och cyklar?

Nu när jag såg vad de andra svarade kom jag också på att det måste vara Ingdams, dom har hög kvalité på alla sina grejer.

Vet ej om de har postorder längre :confused:

Mimsan skrev:
Det finns ett danskt postorderföretag som säljer både häst- och ryttargrejer av jättefin kvalitet. För några år sedan öppnade de en butik någonstans i Skåne. Jag har fullständigt glömt namnet. Är det någon som vet vad jag menar?

Ingdams finns fortfarande med postorder!
.com på slutet :angel:

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur