namngivning, vad gör man ?!?

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare TheOne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 715
T

TheOne

Vi lutar åt att inte döpa vår lilla dotter utan ha en namngivningscermoni istället. Men vad gör man på en sådan cermoni, har förstått att det är upp till var o en, men har någon några tips?? Vi är inte mycket för att läsa dikter och sjunga sånger, men vill gärna göra det speciellt ändå, men på något annat sätt!!
:confused:

Sv: namngivning, vad gör man ?!?

Har varit någon annan sådan här tråd tror jag. Kommer i alla fall igåg att pmm skrev hur dom gjorde och det lät fint!

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Hur tänker ni kring KUB? Det känns som att det nästan är en självklarhet att man "ska" vilja göra det. Alla (det är inte jättemånga... 2
Svar
32
· Visningar
2 275
Senast: Kilauea
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 570
Senast: julgrisen
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 699
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 675
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna