Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Killen är ju pressad.
Kolla vilket spektakel han måste gå igenom för att få gifta sig med kvinnan han älskar.
Kan man se annat är sammanbitet missnöjd ut under sådana förhållanden?
Det här är en man som är van vid att styra sitt eget liv och just nu skuffas han runt som ett tillbehör på ett litet konstigt lands PR-spektakel.
Nyckelpersonen som styrt upp det hela är ju givetvis Chris mamma....
... På detta sätt fick hon ännu en adlig titel till sina barn...
Kl
Sen tror jag att alla i hela världen tappar när jämförelsen med Viktoria och Daniel dyker upp. Hon är underbar, han är sympatisk och kärleksstoryn är som en saga. Man behöver inte vara rojalist för att älska Vickaan.
Fast Chris får ju ingen adlig titel, han är "Herr".
Chris har inget att göra med Maddes titel. Hon är prinsessa, han är bara "herr". Inte ens hertig, eftersom han avstod en sådan titel.Jodå hon fick en adligtitel till ett av sina barn han fick ju en prinsessa det är inte så tokigt iaf att få in en sådan i familjen. Nu har hon ju fripassage till hela den kungliga eliten.
...som tycker att prinsessan M:s blivande make ser osympatisk ut?
En åsikt helt utan bakgrundsfakta...
HAN fick ju ingen titel, det är HON som är prinsessa. Det är ju en rätt stor grej detta att han inte får någon officiell titel mer än make till prinsessan.
Expressens hovreporter:Det spelar väl ingen roll alls egentligen, men hur blir det med deras ev framtida barn? Får de titel? Kunglig eller adlig, i så fall?
"Kan" en icke-kunglig man få kungliga barn i Sverige?
Om Chris och Madde får barn, kommer de att få prins- och prinsessatitlar då? Även fast Chris inte kommer att ha nån prinstitel.
– Den dagen tar kungen och drottningen det beslutet. De kan i praktiken bli prins eller prinsessa, trots att Chris inte har någon titel. Det kan också bli att Chris någon gång i framtiden väljer att ge upp sin karriär och då kan bli prins av Sverige, men det är kungen som bestämmer även det.
Haha nää. Jag tror nog det är lite prestigegifte åt alla håll och kanter här.
Och det här med utseendet, man dömer. Väl folk på vad de säger och hur de för sig också. Tycker han verkar totalt opålitlig.
Jodå hon fick en adligtitel till ett av sina barn han fick ju en prinsessa det är inte så tokigt iaf att få in en sådan i familjen. Nu har hon ju fripassage till hela den kungliga eliten.
<snip>
Jag är lite kluven till den här bilden. Å ena sidan är jag verkligen inte rojalist och tycker att det är lite häftigt att han "vågar" trotsa (om än lite omoget ), å andra sidan tycker jag just att han är omogen och kanske borde fundera på hur han för sig som blivande medlem av kungahuset.
<snip>
Chris har inget att göra med Maddes titel. Hon är prinsessa, han är bara "herr". Inte ens hertig, eftersom han avstod en sådan titel.