nån mer som köpt strassbokstäver här

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare grimson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 2 535
Sv: nån mer som köpt strassbokstäver här

vad ska man ha strassbokstäver till?

Sätta på träns o andra saker man vill dekorera.

Hur är det tänkt att man ska sätta fast dessa på ett pannband?
Man kunde ju köpa till en läderrem, men har man användning av den? Någon som köpt strassbokstäver och vet?

Det finns små hakar på pannbandet/nosgrimman som man trycker läderremmen igenom, på läderremmen trär du igenom bokstäverna eller vad det nu är. Jätteenkelt.

Var köper man det pannbandet? Det verkade inte som de sålde något sådant på just denna hemsidan. Hittade bara strassbokstäverna och läderremmen. Var köper man detta pannbandet? Eller missade jag den?

Man kan köpa både pannabndet, grimman och strassbokstäverna i hästaffärer.

Skulle gärna vilja köpa, men jag kan inte komma på nått jag vill ha skrivet i 5 eller 8 bokstäver som pannbanden max. rymde.

Jag har ett strasspannband till min häst med hans namn. Köpte det på fanzydog.se eftersom de har större bokstäver än Hansbo. Fanzy Dog säljer egentligen hundsaker men har även pannband till häst där man kan skriva hästens namn med strass. Kolla under hästfint. Jag tycker att det blev jättesnyggt. Dock kan man inte skriva ett så långt namn eller ord. Min hästs namn är på fem bokstäver men jag vet någon som har köpt ett på samma ställe och fått plats med tio bokstäver. Skulle tro att det är maximalt.

Fina saker de hade på den sidan! Men några av sakerna tycker man är lite konstiga!

Jag har precis beställt bokstäver med min hästs namn som hon ska ha på pannbandet.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
259
Senast: Kristall10
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
782
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
271
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Aleel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31