Nån som har detta träns?

Russis

Trådstartare
http://www.guldsport.se/img/products/101.jpg

Finns att köpa på www.guldsport.se

Liknar ett träns jag har till min foderhäst (tränset tillhör egentligen ägaren...).
Nu är det så att nosgrimman gick i sönder för ett tag sen, och jag vill nu ha en likadan nosgrimma som det var förut (för ägarens skull).

Tränset jag har nu ser ut precis som detta förutom att mitt har tygelhakar på tyglarna och sidostyckena. Min fråga är nu om någon har tränset på bilden och vet vad det är för märke? Kanske kan det vara samma som mitt, bara att detta saknar tygelhakar. Vill ju att det ska vara så likt som möjligt (i färg och allt, kvalité) eftersom att det är ägaren som sen ska ha tillbaka tränset...

Tränset jag har är av märket "Lancoste India" eller nåt liknande.

Sv: Nån som har detta träns?

Nej jag vet inte men fint var det! sugen på att beställa :) :angel:

Men kom på en grej! Kan du inte ta sidostyckena då och sätta på det nya tränset sen? :idea:

Jo jag funderar på det! Eller om jag bara tar nya nosgrimman och byter till det gamla tränset.

Det som är problemet är att detta träns (ägarens) enligt henne är ett träns som betyder väldigt mycket för henne (hon har fått det av nån...). Det är därför som jag så gärna vill ha en nosgrimma som liknar den andra så mycket som möjligt!

Problemet är att jag inte vet om det är så att det är kvalitén på hennes träns som bidrar till att hon tycker så mycket om det (men det kan jag inte tro eftersom att det inte verkar vara så jättebra...).

Men är det kvalitén så känns det ju dumt om nya tränset/nosgrimman jag tänkte köpa skiljer sej jättemycket...!

Dessutom är det ju också dumt om färgerna skiljer sej..., men på bilden ser det ut att vara samma bruna som jag har på ägarens nu... Nåja, jag får se om jag inte kan skicka efter det där tränset så får jag se om det passar till det gamla tränset.

Blev lite flummigt och konstigt detta. :o Hoppas det går att förstå! :D

det vet jag inte, men det var fint :angel:

Jodå jag förstod! ;) :D

Chansa på att skicka efter det, var ju inte så dyrt, om inte annat har du ett fint träns själv sen:)

Ja, det blir nog så! Och som sagt, vill inte hon ha nosgrimman så får jag väl ta det själv! :)

Liknande trådar

Utrustning Medryttarhästen drog sönder sin nosgrimma idag och jag vill så klart ersätta den. Haken är att jag inte hittar någon likadan varken i...
Svar
6
· Visningar
1 689
Senast: Magiana
·
L
Utrustning halvt Stübbenträns ? ? ? Måste bara få skriva av mej min "ledsenhet" över en internetaffär som gick helt åt pipsvängen :devil... 2
Svar
23
· Visningar
3 101
Senast: Wembley
·
Träning Jag blir tokig snart. Av en händelse så råkade jag klämma fast nosgrimman i boxdörren (vanlig med acceengrimma) och ha sönder denna för...
Svar
13
· Visningar
1 594
Senast: Mandaga
·
Dressyr Jag är så trött på den smala (2 cm på min stora kuse :crazy: ) nosgrimma som sitter på hemmatränset. Så slog det mig häromdan, att jag...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Solvira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈