Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad anser ni krävs för att klassas som en riktig gamer?
Nja syftade på en gamer som spelar data/tvspel.En gamer är väl en som bara flyter med utan att ta något ansvar för sina handlingar i sina relationer med medmänniskor, relationer och arbete ...
Nja syftade på en gamer som spelar data/tvspel.
Är man det om man spelar candy crush på fb varenda dag, eller krävs det ett genuint spelintresse och spelar olika spel mer seriöst sas?
Tror du har fel uppfattning om vad en "gamer" som spelar spel är. Bland dagens ungdom brukar en gamer vara när man spelar x-antal spel, x-antal timmar per dag. Det är lite luddigt dock. Vissa anser att man är en gamer om man bara spenderar otroligt mycket tid och är väldigt involverad i ett spel, medan vissa anser att man måste spela flera olika spel för att ens klassas som en gamer.Gäller det vanliga spel på dator eller konsoll, typ fifa eller black ops, anser jag inte någon att vara gamer oavsett hur lång tid de sitter. För att vara gamer i det avseendet anser jag att man satsar pengar på tex poker, betting sites eller trav, annars är de bara game spelare ...
Tror du har fel uppfattning om vad en "gamer" som spelar spel är. Bland dagens ungdom brukar en gamer vara när man spelar x-antal spel, x-antal timmar per dag. Det är lite luddigt dock. Vissa anser att man är en gamer om man bara spenderar otroligt mycket tid och är väldigt involverad i ett spel, medan vissa anser att man måste spela flera olika spel för att ens klassas som en gamer.
Själv tycker jag inte att candy crush är ett spel på en "gamer skala". Jag skulle väl passa in i den typiska normen för vad en gamer är, då jag spelar flera timmar varje dag av counterstrike, WoW, andra shooter spel osv. Och är väldigt insatt i taktik, "cometitive gaming" och vad mer det nu innebär.
Att man måste ta det till nivån när man tjänar pengar tycker inte jag är ett krav när det kommer till att vara en "gamer", utan då blir det snarare professional gaming![]()
När man har en pissedunk under datorskrivbordet...![]()
Får mig är någon som satsar pengar på poker och liknande en gamblerGäller det vanliga spel på dator eller konsoll, typ fifa eller black ops, anser jag inte någon att vara gamer oavsett hur lång tid de sitter. För att vara gamer i det avseendet anser jag att man satsar pengar på tex poker, betting sites eller trav, annars är de bara game spelare ...
Vad anser ni krävs för att klassas som en riktig gamer?