Bukefalos 28 år!

Natural Horsemanship

Status
Stängd för vidare inlägg.

Naqzita

Trådstartare
Hejj alla NH-människor, :)

Ja startar denna tråden för att jag vill prata med lite folk som tänker likadant som jag när det gäller hästar. Jag har två hästar som jag hanterar enligt PNH. Skulle va kul att lära känna fler som använder NH, eftersom nästan ingen där jag bor gör det. ;)

så alla som tänker NH eller tkr det verkar intressant, skriv!!! :d
 
Sv: Natural Horsemanship

Om du klickar på prefixet för NH = den lilla rutan med bokstaven N i, så får du fram MASSOR av trådar som handlar om NH och PNH. Diskutera gärna i någon av de trådar som redan finns. Det finns åtminstone EN "tjattertråd" som du kan bläddra i.

Mvh

moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 608
Senast: Roheryn
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 202
Senast: Mabuse
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 451
Senast: Niyama
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 836
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp