Natural Horsemanship

Status
Stängd för vidare inlägg.

Naqzita

Trådstartare
Hejj alla NH-människor, :)

Ja startar denna tråden för att jag vill prata med lite folk som tänker likadant som jag när det gäller hästar. Jag har två hästar som jag hanterar enligt PNH. Skulle va kul att lära känna fler som använder NH, eftersom nästan ingen där jag bor gör det. ;)

så alla som tänker NH eller tkr det verkar intressant, skriv!!! :d

Sv: Natural Horsemanship

Om du klickar på prefixet för NH = den lilla rutan med bokstaven N i, så får du fram MASSOR av trådar som handlar om NH och PNH. Diskutera gärna i någon av de trådar som redan finns. Det finns åtminstone EN "tjattertråd" som du kan bläddra i.

Mvh

moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
3 957
Senast: lirco11
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 684
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
329
Senast: Badger
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 427
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår