Ngn som har lust att kommentera?!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare cariii
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 494
C

cariii

modules.php

Sv: Ngn som har lust att kommentera?!

jag tycker att det ser jättetrevligt ut!
tänk lite på skänklarna och blicken bara!:D

Ingen mer som har ngt att tillägga??? :angel:

nej, jag instämmer med föregående.

Håller med övriga talare om blick, skänkel och vad jag tycker viktigast av allt i detta skede: eftergiften! Lycka till! :banana:

Ser trevligt ut, mjuk och följsam hand, tänk på skänkeln bara och att räta upp dig lite så att du inte ligger på halsen! Annars mycket trevligt och stiligt ekipage;)

Tycker inte alls att du ger för lite eftergift, allt för många ryttare överdriver eftergiften och kastar fram hand och överliv över hinder som att de vore 160 cm höga.

Tycker inte alls att du ger för lite eftergift, allt för många ryttare överdriver eftergiften och kastar fram hand och överliv över hinder som att de vore 160 cm höga.
:bow: :bow: :bow:
Vilket också gör att de inte har kontroll efter hindret eftersom de inte har någon kontakt med munnen alls!

fast jag tycker varken skänkel, hand eller blick är något att klaga på? :crazy:
ser jättetrevligt ut

Jag tycker bara att du ska tänka på din underskänkel . Fram med den lite :)

Ser la bra ut, men som föregående... Blicken och skänklar... OCh eftergiften? Vart tog den vägen... Håll inte så hårt i hästen... Då kommer den till slut hammna i "backläge"...

Ser la bra ut, men som föregående... Blicken och skänklar... OCh eftergiften? Vart tog den vägen... Håll inte så hårt i hästen... Då kommer den till slut hammna i "backläge"...

Okej, ska lägga till att detta är en mycket stark häst. Jag får svårare då att ge eftergift eftersom att man sitter och håller så mkt :rofl:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Har du någonsin drömt om att rida ett riktigt mästerskap - med mästerskapsstämning, internationella banbyggare och en härlig atmosfär...
Svar
0
· Visningar
79
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Från och med nästa år inför Svenska Ridsportförbundet flera nya koncept gällande de svenska mästerskapen i hoppning. Det blir endast ett...
Svar
0
· Visningar
69
·
Dressyr Forskargruppen som skrev brevet till FEI med ”concerns” om dressyren har nu gjort en YT presentation med bilder, hänvisningar till...
Svar
15
· Visningar
1 252
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nästan 30 svenska ekipage är på plats i Herning, Danmark för internationella klasser i såväl hoppning som dressyr. Under tävlingens...
Svar
0
· Visningar
57
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hingstvalsfunderingar 2025
  • Besiktning nödvändig?