Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har en 4-månaderskille som vi provat ge ersättning, mest för att vänja honom inför eventuellt barnvaktande framöver. Har färdig ersättning i tetra. Min undran är om den behöver värmas eller om man kan ge rumstempererat?
Den behöver inte värmas, mina tvillingar fick alltid direkt från tetran - mkt praktiskt när man var på språng. Men däremot är det inte alla bebisar som gillar ouppvärmt, kan behövas tillvänjning alltså...
Min vill ha den ganska varm, liksom badvattnet. Tappar vi upp ljummet så skriker hon ilsket men häller vi upp varmt så njuter hon. M a o är hon som sin mamma och gillar inte kyla
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...
Kropp & Själ Det låter tyvärr som ett symptom på att hon inte trivs i skolan. Det är klassiskt med just ont i magen då. Utred såklart fysiska orsaker...