Bukefalos 28 år!

Non-slip under Pad?

S

Sasse_

Någon som vet vart man kan få tag på en sånn inom sveriges gränser?

(Hittat en av för liten storlek på blocket endast och en på denna sida, men vill inte beställa endast en fjuttig padd från over there).

http://www.jeffersequine.com/ssc/product.asp?CID=1&mscssid=6JEN7N42C9979GPR4LRJLU6NLWN8DHS6

Länken fungerade tydligen inget vidare men sök efter "Tacky-Tack Non-Slip Under Pad", om ni vill se vad jag menar!

Helst ska den ju vara 32"x32" också... (Den på blocket var endast 50cmx60cm, på tok för liten alltså).

Tacksam för hjälp!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Non-slip under Pad?

Hejsan,

Kefly har en super pad att ha under tex tävlingsfiltarna med kardborr på sidorna som håller filten på plats. Är ju visserligen ganska dyr ca: 1800:- . Annars kanske du kan köpa nåt att sy på eget kardborrband på.

Här är texten från Keflys sida:

Westernpad ull - ca pris: från 1765kr


Med kardborreband på sidorna och ficka.

Finns i två storlekar (75 x 75 cm and 80 x 80 cm).
Du kan också välja mellan 20mm eller 30mm tjocklek på skinnet. Paddarna har en ficka för ev. inlägg.
På utsidan finns kardborreband så att en ev. saddleblanket ligger still.


Storlekar/modeller/motiv: 75 cm, 80 cm
Färger:
62 - svart/natur,
72 - brun/natur
Artikelnr:
6122 - skinntjocklek 20 mm
6132 - skinntjocklek 30 mm

Hoppas du hittar vad du söker//Petra
 
Sv: Non-slip under Pad?

Någon som vet vart man kan få tag på en sånn inom sveriges gränser?

(Hittat en av för liten storlek på blocket endast och en på denna sida, men vill inte beställa endast en fjuttig padd från over there).

http://www.jeffersequine.com/ssc/product.asp?CID=1&mscssid=6JEN7N42C9979GPR4LRJLU6NLWN8DHS6

Länken fungerade tydligen inget vidare men sök efter "Tacky-Tack Non-Slip Under Pad", om ni vill se vad jag menar!

Helst ska den ju vara 32"x32" också... (Den på blocket var endast 50cmx60cm, på tok för liten alltså).

Tacksam för hjälp!


Jag har denna "Lami-Cell Close Contact Saddle Pad" och är supernöjd!
Finns oxå på jeffersequine sidan.
Du har fått PM !!

mvh Zip
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp