Norrköping

Nebraska

Trådstartare
Ska göra en kortare tripp till Norrköping i maj och önskar förslag på trevligt hotell och en mysig resturang. Med lite förhoppningar om att kunna sitta på en uteservering och ladda lite energi. Barnvänligt är ett måste.

Norrköping har ganska många bra restauranger. Finns ett ställe som heter Urban Goat som har helt underbart god mat! Är någon slags fusion, riktiga smaksensationer 😍

Välkommen!

Vad har du för budget? Smakpreferenser?
Budgeten är väl inte så tight, men vad det gäller mat så är det nog mera enkelt ,gott och vällagat som gäller än höga smaksensationer.Ett ställe man kan sitta ner och bara koppla av ohc känna sig hemma.

Ska göra en kortare tripp till Norrköping i maj och önskar förslag på trevligt hotell och en mysig resturang. Med lite förhoppningar om att kunna sitta på en uteservering och ladda lite energi. Barnvänligt är ett måste.

Scandic Strömmen är helt nyrenoverat med superfräsch relax, restaurang och andra ytor. Var verkligen ett extremt lyft. Signar man på stamgästprogrammet rensas 20% från notan direkt på helgerna, om rum finns. Mysiga restauranger nära är till exempel VILA vid Strömmen - har uteservering som brukar vara toppen, vill man ha burgare finns det bra i mysig lokal på Burgers&Bangers (inte uteservering). Gamla Bryggeriet ligger också vid Strömmen och är hyfsad, men har varit där någon gång med lite sämre utfall också.

Scandic Strömmen är helt nyrenoverat med superfräsch relax, restaurang och andra ytor. Var verkligen ett extremt lyft. Signar man på stamgästprogrammet rensas 20% från notan direkt på helgerna, om rum finns. Mysiga restauranger nära är till exempel VILA vid Strömmen - har uteservering som brukar vara toppen, vill man ha burgare finns det bra i mysig lokal på Burgers&Bangers (inte uteservering). Gamla Bryggeriet ligger också vid Strömmen och är hyfsad, men har varit där någon gång med lite sämre utfall också.

Låter som en toppkandidat på hotell. Har du testat Stadvakten?

Låter som en toppkandidat på hotell. Har du testat Stadvakten?

Jag gillar Stadsvakten, bästa oxfilén i stan. Har dock inte upplevt det som särskilt barnvänligt.

The Lamp Hotel ska vara trevligt också. Avslappnad miljö med bra mat hittar man även på restaurang Asken. Alltid varit nöjd med maten där.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
148
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
11 212
Senast: Tuvstarr
·
Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 515
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Valp 2025