Prillan Trådstartare 14 Jul 2007 #1 Är det nån fler här som ska till inoff utställning i Bjurholm den 12/8 nu har jag anmält valparna till deras första utställning, lilla syrran o mamman till de minsta ska oxå med..ska bli så spännande prillan
Är det nån fler här som ska till inoff utställning i Bjurholm den 12/8 nu har jag anmält valparna till deras första utställning, lilla syrran o mamman till de minsta ska oxå med..ska bli så spännande prillan
Prillan Trådstartare 8 Aug 2007 #2 Sv: Norrlänningar *puttar lite* är det ingen här som ska till Bjurholm på söndag?? prillan
Darina 8 Aug 2007 #3 Sv: Norrlänningar Ska inte ställa men hade tänkt komma och fota lite om jag har nån skjuts och kanske hunden får hänga med också.
Sv: Norrlänningar Ska inte ställa men hade tänkt komma och fota lite om jag har nån skjuts och kanske hunden får hänga med också.
Gnist 8 Aug 2007 #4 Sv: Norrlänningar Nix pix Men du kan ju hålla ett öga öppet och se om någon av valparna mina har kommit sig dit. Om så, vill jag ha utförlig rapport sedan
Sv: Norrlänningar Nix pix Men du kan ju hålla ett öga öppet och se om någon av valparna mina har kommit sig dit. Om så, vill jag ha utförlig rapport sedan