Norsk Lundehund

Meibla

Trådstartare
Nån här inne som har någon erfarenhet av dom?
Vi har planerat att skaffa en i slutet av året/början av nästa år och har pratat me uppfödare, letat fakta osv, men skulle va kul å veta lite mer om dom :p

Sv: Norsk Lundehund

Detta är ioförsig en gammal tråd, men jag vill också veta mer om lundehund så jag puttar lite ;)

Sv: Norsk Lundehund

Jag har pratat med lite folk och pratat med domare och så om rasen. Det verkar vara en otroligt spännande och intressant ras. Dock vet jag inte om de har mycket integritet och hur det påverkar deras frimodighet. Det är nog den enda betänkligheten jag har.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 706
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år... 2
Svar
29
· Visningar
2 545
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 675
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S