*kl*
skrev du inte att du bara var borta en kort stund hemifrån? plocka bort all mat och ha bara hö medan du är borta
så fort du kommer hem så är det ju bara och ge maten dom ska ha, i allmännhet är det ju bra att svinen utfodras på regelbundna tider.
och gör något kul med hunden också!
jag var dessutom med om något ganska hemskt inatt apropå gnagare, jag låg och slumrade vid min säng med fönstret öppet. så hörde jag ett jävligt skumt ljud från balkongen som om något höll på att hoppa fram och tillbaks på balkongräcket. så låg jag där och lyssnade sen hörde jag gnagarna böka runt i buren och samtidigt hörde jag ett såntdär vingflapper och jag bara
började skrika åt den jävla fågelhelvetet och vifta den for ju iväg. så gick jag ut, olle hade på ngt sätt kommit ut ur buren genom matluckan, och skatan hade hoppat fram och tillbaks på balkongräcket för att få in ett bra sikte och för att sen äta upp honom
så när jag kom ut var han panikslaget tryckt mot väggen under en baden-baden. så jag satte in honom, gick in igen och väntade sisådär en kvart ifall fågeläcklet skulle komma tillbaks, visst gjorde den det. då tog jag in buren, usch stackarna. nu vet jag inte ifall jag vågar ha buren ute på balkongen nåmer