nu är jag lite stolt över mig själv!!

emma74

Trådstartare
har precis kortat av ett par mjukisbyxor till lillskruttan ärvda från storebror (eftersom storebror är av det smaaaaalare slaget och lillasyster av det lite rundare och kortbenta slaget så går det inte att ärva rakt av) jag klippte bort fållen längst ner och sydde på en smal mudd av en slaktad urvuxen t-shirt (med sprucket prinsesstryck på framsidan som jag faktiskt inte trodde att barnens kill-kusin ville ärva) - och det blev så bra att barnens pappa imponerad frågade hur jag hade gjort för det såg ju faktiskt ut som om de var köpta så... billigt & miljövänligt!! så nu ska jag ge mig på nästa par med!!
 
Sv: nu är jag lite stolt över mig själv!!

Härligt! Jag älskar att pyssla och sy, tyvärr har mammas symaskin däckat ihop totalt :cool:
 
Sv: nu är jag lite stolt över mig själv!!

Härligt!!
Visst är det kul när man kan återanvända ngt och så blir det dessutom jättebra!?! :)
Nu är det bara att fota och lägga ut resultatet här på Buke och inspirera oss andra också!!! :bump:

Själv måste jag dock laga min gamla älskade symaskin först. :love:
 
Sv: nu är jag lite stolt över mig själv!!

jag fortsätter att vara pysslig - igår sydde jag om ett par av mina stretchjeans (som satt riktigt illa på mig) till häftiga muddjeans till Emma - rymliga mjuka pösiga jeans med illrosa mudd i midjan och bensluten, och så sydde jag på fickor ( i Ikeas gröna flodhästtyg) som är tänktt att de ska fransa upp sig lite när jag tvättar dem (men hon fick på sig dem till dagis idag)... storebror ville oxå ha - och han är ändå snart 9 år och mycket medveten om vad som är cooolt och inte :angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp