Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Oh ja.. funderade först va de för en stölle som va ute och SPRANG varför springa när man kan rida eller bli framdragen av två hundar?
Nej då.. de drar faktiskt inte.. väluppfostrade är de såklart
Mkt fin vägg va de iaf
Guuud så snyggt! Jag och sambon (eller ok, jag) planerar för fullt att möblera om och måla om sovrummet och då vill jag göra nåt liknande och måla nåt roligt på väggen där spjälsängen ska stå.
Själv är jag händig som bara den, fast jag sitter vid symaskinen. Dock blir det inte babygrejer utan såna här av olika slag som jag börjat sälja åt folk för jag kan inte behålla allt jag syr själv.
Dom där täckena är så galet snygga! Gillar speciellt det översta!
Tror du att du kommer fortsätta sy efter att kotten fötts? Blir mest troligt med hund i april nämligen ;-)
Det tror jag nog att jag kommer. Fast då kanske jag inte kan hålla samma tempo.
Men vill du ha ett täcke så självklart kan du beställa ett då. Säg bara till.
Kropp & Själ Passet i morse! Något trött i kroppen men inte i huvudet. Det kändes kul så fick till och med feeling och la till ett par extra övningar...
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...