Nu är hemsidan klar...

Sv: Nu är hemsidan klar...

Små läste lite grand och blev fundersam med vad du menar med denna mening "råttors blindtarm är fullt utvecklad och saknar galla". Vad är en fullt utvecklad blindtarm? Är det mer än vad människor har? Vilket låter ytterst märklig då man inom forskning fortfarande inte vet vad den männskliga blindtarmen är av för nytta ens..?
Och menar du att råttor övht taget saknar galla, för det låter som om gallan skulle sitta i blindtarmen å saknas :p

Sv: Nu är hemsidan klar...

Men ska du också snurra till i mitt huve nu :P
Har helt enkelt läst det i en bok och tagit med. Vet inte exakt hur det ligger till med det, bara att boken är pålitlig :-)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 775
Senast: Nota
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år... 2
Svar
28
· Visningar
2 319
Senast: Kilauea
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
962
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
529
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka