Nu är hjälmen HÄR!!!!

Sv: Nu är hjälmen HÄR!!!!

Jag tycker att den ser helt ok ut! :)

Jag brukar dock få ont av hjälmar som är för tunga. Vet du vad Mips väger jämfört med andra hjälmar? Känns den lätt eller tung?

Jag hade tänkt köpa en faktiskt. Säkerhet framför allt! Men... jag provade den i Falsterbo och den passade inte mig alls. Hur jag än justerade där bak och provade olika storlekar så satt den högt upp på huvudet och vippade. Kändes obehagligt och såg helt muppigt ut. Dessutom tyckte jag att den var tung. Så, nej, det blir ingen sån för mig.

kl

Min kompis har köpt en sån, och måste tyvärr säga att den inte är nått vidare vacker :crazy:

Säker kanske den är, men ingen skönhet direkt :p

Hur kan du tycka den e ful? den är ju verkligen en skönhet, dregglar typ! Ska ev. köpa en sådan =)

mips hjälmen är såå himmla obekväm:eek: så att det inte är sånt åt det, och så tycker jag själv att den ät urful:mad:

Liknande trådar

Utrustning Ska prova skicka efter hjälm och har storlek 58 på min nuvarande. Hjälmarna finns i M 54–58 och L 59-61, back on track hjälm. Vilken...
Svar
16
· Visningar
1 218
Senast: aglaonema
·
Samhälle Blir lätt irrirterad när jag går in på en hemsida för en restaurang för att kolla in menyn och enda hänvisningen som finns är att man... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
4 719
Senast: hastflicka
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka