nu förstår ni...

Sv: nu förstår ni...

OJ! -visste inte att det fanns ens. Vad har du för häst?

du det visste inte jag heller! Men det gör det! :) Egentligen behöver han inte täcken alls, men det är enbart för min skull, då jag inte känner för att behöva låta honom torka i timmar innan man kan ge sig ut. Men utöver det har jag bara ett fleecetäcke till honom (som är lite litet)

Det är en förvuxen bruksnordis på 176cm och ca 1 ton. :)

Men det finns ju sådana däringa 18manstält. Skulle inte ett sådant passa? Typ som regntäcke.

kl

bildbevis, bättre sent än aldrig ;)

Oj, lägger denna som länk istället, den blev så stor, men här ser ser man iaf jämförelsevis att han harstort huvud :crazy: Snäll som ett lamm dock :love:

http://i49.photobucket.com/albums/f259/Victoriaone/Buster027.jpg

Buster2.jpg

Får jag fråga vad han har för storlek på grimman?
Verkligen ett jättestort huvud :D

Vart hittar man så stora täcken? Min donna drar "bara" 170 cm i täcken, men jag har aldrig hittat större än 165 cm. Bruksnordis även hon, 160 cm hög, ca 900 kg.

Åh, han var stooor han! O fin!:love:

Min pålle drar 165 men det är ju inte mycket till övers i bog och på sidorna om man säger så...:angel: Du får gärna pm:a var du hittat ditt täcke. De kanske även har andra saker i lite större storlekar...

Oj, det blir jobbigt att hänga upp det täcket när det är blött ;) Om det är ett utetäcke alltså.

Din bjässe är så häftig :love:
Min nordis är precis den andra modellen, hon är en liten en tjej. Fast hon drar 155 cm ändå :D

Ojoj! lite skillnad från min tjej, men hon är travstam ifs.( drar 135 i täcken, är 150 och väger ca 420 kilo. :angel:)

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 951
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
15
· Visningar
751
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka