nu förstår ni...

Sv: nu förstår ni...

fast när det bara gäller 170 så finns det ju en hel de på ebay tror wheaterbeeta har upp till 170 bland annnat.

Hej.
Jag vill be dig pm:a mig var du fått tag i ett 180 täcke. har ju ett av shirestona som mäter 191cm men störst bekymmer är att hon är så stor i hela kroppen. och lång. hade varit glad för ett PM.

YorkWann Jag vet precis hur du har det. Har själv en stor ardenner på 170cm och en vikt på 950kg :angel:
Visserligen klarar han sig med 165 i täcke men då är det lite kort.
Hans sadelgjorden är 160cm, Bett 16,5 och grimma xx-full eller ardenner storlek.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 946
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
15
· Visningar
751
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka