Nu har de åkt...

YorkWann

Trådstartare
och samtidigt som det är skönt att få STÄDA!! :bow: Så är det jäkligt tomt....

Så nu har Margareta (Den svart-vita)hamnat i Umeå och heter numera Sixten :D (japp hon tog flyget och ledigt hela veckan från jobbet för att ta hand om sin nya pisse :love: )

Jan-Olof har flyttat till skåne och heter numera Caramelle. (den orange-vita)Hon kommer också få det toppen, men henne var det jobbigt att lämna. Henne hade jag nog behållt om jag nu inte hittade detta hemmet. :angel: Hon kommer också få det toppenbra, jag är bara sentimental :)

Anna-Lena bor i Trollhättan och heter Selma! (den cremefärgade)Hon fann sig tillrätta på en gång med hennes gammelkatt, som verkar älska nytillskottet! :love:

Och Svenslösa Pelle heter Lucifer (den svarta)och bor i kungsbacka hos ett par som köpt så mycket pryttlar till honom så han är redan bortskämd. :p

kattungarna.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Nu har de åkt...

Oh, mina flyttar om tre veckor. Det ska bli såå skönt att få sova en hel natt och gå upp på morgonen utan sönderbitna hälsenor, men så tomt här..:crazy:
 
Sv: Nu har de åkt...

ja, sista veckan var man ju så trött på dem :crazy: men nu är det bra tomt alltså....
 
Sv: Nu har de åkt...

Gud så söta kattungar! Underbart att du hittat bra hem åt de små godingarna :)

Själv har jag fyra katter, varav två är 6 månader nu. Riktiga små busfrön :D

Men jisses vad jag kan bli arg när de hänger i gardinerna, försöker komma in i hamsterburarna eller river sönder reklamlappar :cool: :p
 
Sv: Nu har de åkt...

Såna sötnosar!! Mina lämnade mig i september, jesus så skönt det var! jag och de två gammelkatterna sov och njööt första veckan.

Men visst blir det tomt utan sina små älsklingar som somnade i famnen :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Burkfisk
  • Ni som flyttat långt..

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp