Nu har mördarhundarna träffats..

Bebben

Trådstartare
KaZa's Schäfer och min Grand Danois.

Dom lekte inte så mycket på nära håll, min valp var lite rädd för KaZa's hund som snodde alla pinnar ur hennes mun :D
Min var snabbare i språnget så när Schäfern tröttnade på att jaga röt hon till så att min spottade ut pinnen och förlorade kampen..

Men det gick helt smärtfritt för övrigt. Min fick lite mild uppfostran i början, men sen nöjde dom sig med det.
KaZa med sambo är supertrevliga! Dom har klämt lite på lillvalpen här hemma också :love:

Vi kommer definitivt att träffas igen :) Förhoppningsvis kan dom leka lite mer på riktigt då, och inte bara sno pinnar hela tiden (*host* Det var ju då bara EN som snodde pinnar :angel:)..
Kanske min odåga kan följa den lydiga Schäferns sätt och bli lite mer.. Uppmärksam.. :D

kameran 2515.jpg
 
Ååh. Tråkigt att jag och Selma inte kunde komma.
Gissa om jag är avundsjuk på Kaza, för visst var det lilla Totte hon fick klämma på? :love:
 
Japp, det var lilla Totte :love:
Hennes sambo sa att han var ful först :eek: Sen ändrade han sig till fulsöt.. :D

Ni får komma någon annan dag! Vi kan ju i princip jämt.. Får försöka så att ni båda kommer samtidigt någon gång också :)
 
fuuuusk! :eek: när kommer du ner till skåne? kan du inte packa ner den lille grisen också? (pappa hade vietnamesiska hängbukssvin när jag var liten, kultingarna såg precis ut som valpen!)
 
Den lilla grisen åker till sitt nya hem om 10 dagar :p

Skåneresan vet jag inte med säkerhet än. Vart lite krångel för Jen80's vovve gillar inte andra så vi har liksom ingenstans att bo då :crazy: :D
 
COLLIE.... Det säger väl allt liksom..

(Jag gillar inte hundar med bara skinn ovanpå det urtunna skelettet och sen med massa fluffig päls och en lång, smal och mesig nos :angel: Fast Tim är faktiskt ganska söt!)
Det är väl typ, familjens hund, så att säga..
 
Aha...bara en collie... ja då så... :angel: :angel: Trodde det var en riktig hund hon hade.... :D :p :angel: :angel:
 
Då måste vi träffas innan det gått 10 dagar! :D
Fast han skulle väl till Uppsala?
 
Haha, såna där utfall är inte att leka med! Speciellt inte när hunden är så STOR :eek: :D
 
Ja, hoppas verkligen Bebben talat om för nya matten att det är MYCKET skärpa i hunden., så hon fostrar han rätt menar jag. Inte kul med en stor :p farlig hund :D :angel: :angel:
 
:eek: Vad är det jag läser!!!

Tim är faktiskt Jättesöt! :love: :love:

timtroja.jpg


Japp, familjens hund..eller vad man ska kalla det..lite...invecklat det där...:crazy:
 
Men han är faktiskt söt, men inget jag skulle köpa. Gillar inte all päls. :crazy: GÅr det att raka??? :idea: :idea: :D :angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp